Monday 10 April 2017

IV Mist Penawar Terbaik Resdung



Assalamualaikum. Selamat datang ke blog kami. Kami adalah super stokis untuk Kedah. Kami mula menjual IV Mist setelah yakin dengan kemujarabannya. .

Benar tuan-puan. Ubat ni nampak ringkas. Tapi sangat berkesan. Mungkin kerana campuran bahan-bahannya adalah herba terbaik di dunia menjadikannya penawar yang perlu ada untuk kes-kes ringan dan kecemasan. IV Mist ni paling mujarab sangat kalau ada resdung. Sungguh!.

Kalau ada rasa gatal-gatal sebab resdung silalah cuba. Jangan biarkan gatal-gatal berterusan. Benar ia bukan ubat untuk hilangkan terus resdung. Tapi simpan sahaja di rumah atau kereta. Bila tiba masa boleh sahaja guna. Gatal hidung. Gatal telinga. Gatal matak lepas makan udang. Nak garu tak boleh. Nak buat apa pun tak boleh. Guna IV Mist sahaja tuan-puan. Tak sampai 2 minit hilang gatal. Bagi mereka yang tahu, memang wajib beli dan simpan IV Mist ni.

IVMist Oil Rumusan Terhebat Nano Bio Teknologi menghasilkan zarah minyak yang lebih HALUS Sehingga boleh disembur seperti air,dan kadar serapan kedalam kulit begitu pantas boleh dirasai..

Antara BAHAN Dan KHASIAT :

(Herba-herba berikut terkenal, dari segi saintifik dan sejarah penggunaanya. Ia mempunyai khasiat untuk bahagian dalaman dan luaran badan manusia. Namun, di sisni, kami hanya menyebutkan Khasiat Untuk Bahagian Luaran Badan Sahaja (kerana IvMist Oil ini hanya untuk kegunaan luaran sahaja)

HABBATUS SAUDA
Terkenal sejak zaman dahulukala sebagai herba merawat masalah kulit termasuk Kanser Kulit. "Thymoquinone" dan "thymohydroquinone" yang terdapat di dalam Habatussauda, mempunyai kemampuan sebagai perawat MASALAH KULIT.

SAFFRON
Aromaterapi. Kajian menunjukkan "menghidu bau Saffron" dapat mengurangkan masalah sakit SENGUGUT (PMS).

Menurut sejarah, Alexander the Great dikatakan mengguna bunga Saffron, didalam mandian, untuk MERAWAT dan MEYEMBUH LUKA-LUKA di badan semasa berperang. Juga dikatakan, Cleopatra, juga menggunakan mandian bercampur Saffron, untuk meningkatkan keseronokan SEKSUAL ;)

Di Sri Lanka, Saffron telah digunakan lebih 2,000 tahun yang lalu untuk rawatan SAKIT KEPALA.

EKSTRAK ARGAN
Pelembab KULIT, JERAWAT, BEKAS JERAWAT dan ANTI PENUAAN serta pelbagai khasiat lain untuk kulit.

SERAI
Baik untuk masalah kulit, sakit sendi, kerisauan ("ANXIETY"), KEPALA, MIGRAIN dan lain-lain.

EUCALYPTUS
Berupaya MELEGAKAN PERNAFASAN, MENCAIRKAN KAHAK. Baik untuk rawatan HIDUNG TERSUMBAT, AKIBAT RESDUNG.

HALIA
Ianya bagus untuk MENGELUARKAN ANGIN dalam badan, menghangatkan badan. "Gingerols" yang terdapat di dalam halia, terkenal untuk merawat SAKIT/BENGKAK SENDI.

HALIA BARA
Pilihan Terbaik untuk buang ANGIN diperut. Juga untuk SENDI.

KELAPA DARA
Terbukti bermanfaat bagi mereka yang mementingkan kesihatan RAMBUT dan KULIT.

LIMAU PURUT
Membantu mengekalkan kelembapan KULIT, merawat KULIT KEPALA, LUKA, LEBAM, GIGITAN SERANGGA. Juga untuk AROMATERAPI (calm feeling).

PUDINA
Sangat membantu untuk meringakan PERNAFASAN akibat selsema,hidung berair,paru-paru dan masalah lain yang melibatkan pernafasan. Rasa "mint"nya memberikan "CALM FEELING" (rasa relax) kepada badan kita.

Hasil semua herba ni sangat bagus dan mujarab. Ramai telah mencuba dan berjaya. Tapi di sini saya nak tekankan lebih tentang resdung. Kenapa resdung? Sebab resdung ni paling bahaya. Boleh jadi kanser kalau di biarkan.


APA ITU RESDUNG

Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.


RESDUNG atau seduan(sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit atau antibodi seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung / hama) yang terus merebak dalam tubuh pesakit.

Percayakah anda resdung adalah penyakit yang berpunca dari parasit demodex atau apa yang dipanggil sebagai ulat resdung. Terdapat kira-kira 44 jenis resdung! Masalah resdung berpunca dari alahan terhadap habuk,debu, pemakanan, pencemaran dan sebagainya. Penyakit resdung boleh membawa MAUT!!!



Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung.Salah satu punca gejala resdung adalah akibat jangkitan bakteria keatas hidung dan rongga disekelilingnya.

Dianggarkan hampir 25% penduduk negara ini mengalami penyakit resdung yang serius. Diantara tanda-tanda resdung ialah gatal-gatal, hidung berhingus atau tersumbat, sakit kepala terutama di dahi dan pipi, kelumumur yang berterusan walaupun bermacam syampu dan ubat telah digunakan. Penyakit resdung juga dikenali 'sinusitis'. Ramai yang tidak memandang serius tentang penyakit ini tapi sebenarnya boleh mendatangkan bahaya kepada penghidapnya. Untuk kanak-kanak, ia boleh sebabkan jangkitan sellulitis dan merah pada bahagian mata. Akhirnya boleh menyebabkan buta. Manakala untuk orang dewasa, ia boleh menyebabkan nanah daripada sinus frontal tidak dapat keluar daripada hidung dan akan masuk serta memenuhi ruang dalam otak. Ini akan menyebabkan dinding pemisah akan menjadi semakin tebal dan boleh mengakibatkan sinus mudah tersumbat

APA JADI JIKA SINUS TERSUMBAT?

Tentulah tak selesa kan tuan puan? Nak buat kerja pun terganggu. Nak makan terganggu. Nak tidur terganggu. Pendek kata kalau boleh nak hidung segera lancar dari masalah. Tapi macam mana?. Kadang-kadang malam-malam nak pergi jumpa doktor susah sebab klinik tutup. Dalam kes emergency macam ni lah boleh guna IV Mist.

Caranya ambil satu atau 2 semburan kat tangan. Tekup tangan ke hidung dan hidu. Sekejap sahaja masalah hidung tersumbat selesai. Malah lendir kalau ada akan keluar terus. Hidung akan jadi lega. Boleh teruskan aktivity seperti biasa. Macam mana rasa? Happy bukan?. Macam saya cakap ia bukan penawar untuk hilangkan terus penyakit resdung. Tapi sebagai kegunaan luaran. Kes-kes kecemasan penyakit-penyakit ringan. Saya tak nak cerita panjang lah. Tuan-tuan yang alami resdung akan lebih faham sendiri situasi sedemikian tanpa perlu saya gambarkan lebih-lebih. Dapatkan IV Mist tuan-puan. Insya allah membantu.


Macam mana nak dapatkan IV Mist ni?


Mudah je puan. Call no di bawah nanti. Kalau kawasan Baling Kedah kami send terus ke rumah segera tanpa tambahan caj.Whats app/Call/Mesej

+6013-387 7835 Eddy



MINYAK SERIBU PENAWAR :PENAWAR RESDUNG, ALERGIC SEAFOOD, ASMA, MIGRAIN, SELSEMA, LUKA KECIL PATUT ADA DALAM KERETA UNTUK JALAN JAUH

Apa istimewanya IV Mist ni?.

MERAWAT & MEMULIHARA
✔Resdung ✔Migrain ✔Sakit kepala/Stress ✔Jerawat&Jeragat Kronik ✔Asma/Lelah ✔Selsema berpanjangan ✔Kahak berpanjangan ✔Kerap bersin ✔Senggugut ✔Buasir ✔Sakit Gigi ✔Sakit Mata ✔Sakit pinggang ✔Melecur ✔Gout ✔Kuku Cengkam ✔Rambut gugur
✔Gigitan serangga berbisa
(Semua yang di atas ada testimoni tengok komen)

Testimoni 1.
"Saya ni resdung teruk. Bila makan makanan laut terutama udang atau ketam gatal hidung dan telinga tuhan je lah tau. Terpaksa elak untuk makan walau minat sangat udang dan ketam. Tapi dengan simpan IV Mist, saya berani sekali lagi menikmati makanan kegemaran saya tanpa masalah. Yang tahu kemujaraban IV mist ni memang tak bertangguh beli"
-Amin-Puchong

RM25 je sayang..
Harga pun murah sangat. Rugi tak beli.
Pos seluruh Malaysia.
Cod terus ke alamat percuma sekitar daerah Baling
Cod sampai segera hari tu juga.
Cod Percuma

Minat? Whats app/Call/Mesej+6013-387 7835 Eddy
Sila Whats app atau Msg untuk COD Baling

WHATS APP SAYA DIRECT (phone only)

IV Mist- Penawar rahsia yang patut ada dalam simpanan anda untuk kes kecemasan dan sakit-sakit ringan :)

Keyword: #IVMist, #iv mist, #IV Mist Kelantan, #Resdung, #Ubat Resdung, #Penawar Resdung, #Hilangkan Resdung, #Kurangkan Resdung, #Resdung Teruk, #Resdung Hilang, #Demam, #Pening, # Batuk

====================================================================

JIKA ANDA DI KEDAH DAN NAK DAPATKAN STOK SEGERA. SILA HUBUNGI KAMI +60133877835 Eddie

BLOG KAMI IV MIST KEDAH

No comments:

Post a Comment